I like this job !

Aku nulis iki ambek bahagia dan senyum tulus lho, soale aku seneng ambek pekerjaan iki. Pekerjaan paling menyenangkan dan paling ikhlas seng tau tak lakoni. Sakdurunge ngelakoni ono iso abot pol, awak rasane gak enak, galau, gelisah, gundah gulana. Tapi pas wes mari ngelakoni mlaku rasane enteng pol, senyum mulai terpancar dari bibir, koyok terlahir kembali soale ngelakonine ambek ikhlas.

Kon ero opo ?
beol :D

Gak niat kopros, tapi sumpah beol iku nggarai lego. Pekerjaan paling ikhlas, kon mari "sedekah" dari seluruh hasil keringatmu tapi kon sungkan ate cerito cerito, mari ngetokno "sedekah" gak kon delok maneh, gak sombong mari ngetokno "sedekah" piro, ikhlas pol pokok e. Pekerjaan yang sungguh nikmat.

Beol yo duwe kelebihan laine. Proses beol bisa memberikan inspirasi, pas ngasuh mari ngeden suwe lak meneng dilut lha pas iku timing seng pas gae metue inspirasi. Pikiran langsung plong, inspirasi metu gak karu-karuan. Timbang sakdurunge beol, mikir rasane angel, buntet, aduh sumpek pokok e.

Beol yo membuka lapangan pekerjaan lho. Sungguh sungguh mulia beol iku, lek ganok beol gak kirane onok wc umum. Onok seh pipis, tapi wong akeh akeh e lek pipis mending ndek wit, lebih rindang dan lebih alami soale.

Beol iku sehat, cobak kon gak beol sak ulan pasti nyambangi rumah sakit. Mangkane beol lah sepuas-puasnya.

Tapi beol yo onok takarane jeh. Ojok beol sedino peng limolas, lek kon gak kebelet yo gak usah. Soale masio kon ngeden sampek super saiya 5 yo gak kirane metu. Membuang ion tubuh iku, karena ngeden selama 1 jam sama dengan futsal selama 90 menit, ganti dengan poccari sw**t.

Lek semisal ndek grafika onok GLA (Grafika Lavatory Award) paling aku seng juara. Soale ben aku ijin nang gurue ono, aku langsung dadi pusat perhatian ndelok i ambek sinis berbisik "wah beol yo pep (backing vocal: "wah beol yo wah beol yo"). Lek aku mbalek e cepet ono langsung takok "wcne kebek a pep ?". Padahal durung mesti aku beol, tapi mesti ngono -.-

Oiyo tak jelasno  pemetaan lokasi toilet ndek grafika.
1. Toilet ndek ngarep, daerah kelas MM sakdurunge undak-undakan OSIS. Iki biyen toilet guru tapi saiki dadi toilet siswa. Mari onok sengketa daerah teritorial terus di gowo nang mahkamah internasional, akhire toilet iki di menangno ambek siswa (seng terakhir iku mang goro). Woh lego aku, biyen ate nang kene isin isin barang aku.
2. Ndek ngarep e masjid. Enak aslie tapi yo ngono, jeding lanange ganok wcne. Onok aslie sangking sek maintenance, nah saiki wes mari. Dadine wapik, bersih dadi tempat terindahku ndek grafika :D
3. Toilet pojok mburi nyelempit tersembunyi banjir kotor dan bau. Sumpah lek gak terpaksa gak kirane rene aku, sangking ae tuntutan profesi seng mekso. Saiki jeding favoritku wes bukak kok :D
4. Toilet mikro, mek gae pipis tok sempit pisan. Nggene ndek tengah tengah undak-undakan gedung sebelah kiri.
5. Koyok e ndek gedung sebelah kanan ate di bangun toilet anyar pisan.

Petualangan beolku wes ndek omahe sopo ae aku. Tak review sak apalku ya, this is it : Omae budeku, omae supire pas moleh mudik (gak tertahankan soale), omae mbahku ndek ndeso, Grafika toilet endi ae, petek, faiz, mbah yudhi, agus, zein, tung tung, matos, mog, mandala, eureka, kali pas ndek omae mas kepet(ojok nyobak, hasile diare 2 dino), and many more. Wakeh yo, tapi seng paling ekstrim iku ndek kali, sumpah gara gara iku 2 dino diare. PP kamar jeding peng piro ae. Gak menghargai pisan, wes mlayu mlayu nang jeding terus ngeden sekuat tenaga metue sak ikhlase -.-

Satu quote dari saya " bekerjalah dengan perasaan seolah-olah anda sedang beol".
Wes ya mbahas beol e, mumpung wcne RBC sepi. Tak beol sek :D

0 komentar:

Posting Komentar

 

© Copyright njebrot . All Rights Reserved.

Designed by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine

Blogger Template created by Deluxe Templates